Pimp je meubels!

Vorig jaar heb ik twee stuks meubilair kaal geschuurd en weer opgelakt, nou ja een maar deels.

Ik had een leuke ikea koffietafel echter het witte blad is zo besmettelijk voor smerigheid en de kringen waren er niet uit te krijgen van een theezakje die op een papiertje had gestaan of andere vlekken. Dus tijd om het bovenvlak te schuren en te gaan lakken in een ander kleurtje!
Ben zelf wel erg tevreden met het resultaat!

98297c58d3c0de3c4e64894cee3b64e5

Ook vond ik onlangs een leuke opbergkist bij de kringloopwinkel. Ik wou graag mijn naaikamer een nieuwe look geven en daarbij zocht ik nog meubels om mijn spullen in kwijt te kunnen. Dit kistje was perfect voor stoffen! Helemaal kaal geschuurd en opgeverfd/gelakt. Leuk klusje en staat nu onwijs leuk in mijn naaikamer! Zie ‘m hier op mijn instagram

Inmiddels heb ik de tafel alweer verkocht omdat ik ben gaan samenwonen dit jaar. Maar zolang ik ‘m had was ik er erg blij mee (en hopelijk de nieuwe eigenaar nu ook haha)

 

 

Geef een reactie

