Top 5: Favo nummers Kelly Clarkson

Kelly Clarkson pop star

Ben al menig jaar fan van Kelly Clarkson en ik kijk ook uit naar haar nieuwe album die ze bij een nieuwe platenmaatschappij gaat krijgen! Maar zit op dit moment helemaal in een Kelly bui qua muziek dus moet haar geweldige muziek even delen!

En dan een top 5 kiezen van favoriete nummersย van Kelly Clarkson is niet makkelijk!

Waarom Kelly Clarkson? Geweldige teksten die mij enorm aanspreken en wordt er gewoon happy van! ๐Ÿ™‚ Niet geheel onbelangrijk vind ik bij muziek en vind haar live echt geweldig! Daarom ook allemaal live versies van mijn favoriete nummers.

 

#1 Break Away

I’ll spread my wings, and I’ll learn how to fly
I’ll do what it takes till I touch the sky
And I’ll make a wish, take a chance, make a change
And breakaway
Out of the darkness and into the sun
I won’t forget all the ones that I love
I gotta take a risk, take a chance, make a change
And breakaway

#2 Because of You

And it’s not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that’s weakness in your eyes
I’m forced to fake
A smile, a laugh everyday of my life

#3 Piece by Piece

He never walks away
He never asks for money,
He takes care of me
He loves me
Piece by piece he restored my faith
That a man can be kind and a father could… stay

#4 My Life Would Suck Without You

‘Cause we belong together now
Forever united here somehow
You got a piece of me and honestly
My life would suck without you

#5 Underneath the Tree

Ben een kerst fan en dit is ook een geweldig nummer! ๐Ÿ™‚

I’m gonna hold you close
Make sure that you know
I was lost before you
Christmas was cold and grey
Another holiday alone to celebrate
But then one day everything changed
You’re all I need
Underneath the tree

Er zijn nog veel mรฉรฉr gave nummers van Kelly Clarkson! Top 5 is eigenlijk niet genoeg! ๐Ÿ™‚

 

en als bonus deze:

Die drums in het begin en de voorstelling op zich, ontzettend GAAF!

4 gedachtes over “Top 5: Favo nummers Kelly Clarkson

    1. Oh ik houd ook wel van meerdere artiesten hoor… Ligt idd aan mijn bui… Nu moet ik een beetje vrolijke up-tempo nummers hebben.. Ander moment lekker rock ofzo en ander moment lekker fout haha
      Maar vind niet alle artiesten live goed

      Waar luister jij naar?

      Like

      1. Vooral K3 lol… Heb hier 3 prinsessen lopen die er dol op zijn!
        Ik luister vooral in de auto gewoon radio, momenteel vind ik Milow wel heel goed met howling at the moon en Frances met don’t sorry About me.

        Liked by 1 persoon

Geef een reactie

