Mijn eerste projecten

Even een terugblik naar vorig jaar toen ik ben begonnen met naaien. Dit zijn mijn allereerste projecten waarmee ik ben gaan oefenen.

Dit zijn o.a. een speldenkussen, een gewone kussenhoes, patroongewichten om een beetje gewicht toe te kunnen passen op de stof zodat het niet continu verschuifd en het vermaken van een lange broek naar een korte broek!

Voor mijn eerste projectjes ben ik er best trots op!
Het kussenhoesje heb ik nooit echt gebruikt eerlijk gezegd, dat was meer een probeersel om te kijken of Β het lukt om te werken met spijkerstof en of het me lukte om twee verschillende stoffen samen te combineren. Het was een leuk uitprobeersel!

Het speldenkussentje gebruik ik nog altijd met veel plezier! Ook al dacht ik laatst wel of ik er misschien een nieuwe moet maken omdat ik voor mijn gevoel iets meer geoefend ben met de naaimachine, want dit was echt mijn eerste probeersel met de naaimachine!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Geef een reactie

