Collage van naaiprojecten…

Als je alles over zet op een nieuwe blog ga ik natuurlijk niet iedere blog kopieren, maar wil wel graag alle projecten laten zien aan jullie. Daarom even een collage van meerdere projecten achter elkaar! ๐Ÿ™‚

O.a. kussenhoes met paspel gemaakt met leuk bloemenpatroon qua stof. Ligt nog steeds bij mij op de bank!
Een bewaakzak voor de stoffen slingers. (Tutorial opย Bymiekk.nl) en ik heb ook nog een vrouwelijke versie gemaakt van deze slingers met bijpassende bewaarzak!

Daarnaast waren vorig jaar twee vriendinnen bevallen! Voor hen beide een kraamcadeau genaaid, een stoffen kubus met belletjes en naam van hun dochter erop! Ze waren er gelukkig er blij mee en ik vond het zelf ook wel een leuk en origineel idee om te maken! ๐Ÿ™‚
Daarnaast heb ik de stoffen letters opnieuw gemaakt voor die andere vriendin in de naam van hun zoontje! Ook erg tevreden met dat resultaat! ๐Ÿ™‚

Voor de slingers en stoffen letters kun je op ย mijn blog een tutorial vinden onder het kopje ‘Tutorials’

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Geef een reactie

